
Składanie reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- Imię i nazwisko:........................................
- Adres e-mail lub adres do korespondencji:........................................
- Nr telefonu:........................................
- Nazwa produktu:........................................
- Przyczyna reklamacji:........................................
- Data zakupu:.......................................
2. Odesłanie produktu. Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz z otrzymanymi akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu, na poniższy adres:
GIJU
Swisspol Solutions Gilles Gresslin
Przasnyska 7/14
01-756 Warszawa
Zwrot towaru.
Masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, prosimy wypełnić powyższe oświadczenie i wysłać je na nasz adres, wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz otrzymanymi akcesoriami.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami oraz akcesoriami prosimy dołączyć także kopię dowodu zakupu.
