Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko:........................................
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji:........................................
  • Nr telefonu:........................................
  • Nazwa produktu:........................................
  • Przyczyna reklamacji:........................................
  • Data zakupu:.......................................

2. Odesłanie produktu. Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz z otrzymanymi akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu, na poniższy adres:

 

GIJU

Swisspol Solutions Gilles Gresslin

Przasnyska 7/14

01-756 Warszawa

 

Zwrot towaru.

Masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, prosimy wypełnić powyższe oświadczenie i wysłać je na nasz adres, wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz otrzymanymi akcesoriami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami oraz akcesoriami prosimy dołączyć także kopię dowodu zakupu.

Switch to English:
Blog wpisy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl